Kolejna duża aktualizacja aplikacji iDir została już udostępniona. Wersja 1.2 wprowadza nowe funkcjonalności:
- nowe pole formularza "wyszukiwarka GUS" pozwalające użytkownikom na pobranie danych firmy za pomocą numeru NIP, REGON lub KRS z bazy danych Głównego Urzędu Statystycznego. Dane są automatycznie wstrzykiwane w odpowiednie pola formularza, stosowny marker jest automatycznie zaznaczony na mapie Google
- nowe opcje moderacji dezaktywowanych wpisów z błędnym statusem oraz nie odnalezionym linkiem zwrotnym. Moderator ma teraz możliwość ręcznego przywrócenia wpisu z jednoczesnym przełożeniem następnego sprawdzenia o określoną ilość dni. Pozwala to ominąć problem serwerów blokujących boty sprawdzające.
- podgląd linka zwrotnego w formularzu dodawania wpisu
Prócz tego poprawki drobnych błędów oraz ogólna refaktoryzacja kodu.
Aktualizacje można sprawdzić "na żywo" w wersji demonstracyjnej.
Procedura aktualizacji z wersji 1.1 dostępna jest w dokumentacji.
Następna aktualizacja 1.3 wprowadzi możliwość dodawania wpisów dla niezalogowanych użytkowników (rejestracja będzie odbywać się bezpośrednio w formularzu dodawania wpisu).